• REKLAMACJE

Instrukcja reklamacji

  1. W przypadku występowania wady towaru masz możliwość złożenia reklamacji
  2. W ramach reklamacji możesz:
    a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,
    b) przy wadzie istotnej - złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy,
    c) żądać wymiany rzeczy na wolną od wad,
    d) żądać usunięcia wady.
  3. Reklamacje możesz składać:
    a) mailowo - sklep@ballerspot.pl,
    b) telefonicznie - 724 722 632.
  4. Rozpatrzenie reklamacji nastąpi w terminie 14 dni
  5. Towar należy odesłać wraz z wypełnionym formularzem reklamacji (formularz reklamacji) pod adres:
    ul. Kaliska 35, 63-308 Gizałki
  6. WSZYSTKIE PRODUKTY W SKLEPIE OBJĘTE SĄ 2 LETNIĄ GWARANCJĄ PRODUCENTA
  7. UWAGA - GWARANCJA NIE OBEJMUJE USZKODZEŃ MECHANICZNYCH JAK NP. OBTARCIA, ROZDARCIA, ROZCIĘCIA, ITP. A TAKŻE NIEDBAŁEGO UŻUTKOWANIA TOWARU.